سرعت

قراره مطلب جذاب رو باهم بخونیم و کلی چیز یاد بگیریم

سرعت

قراره مطلب جذاب رو باهم بخونیم و کلی چیز یاد بگیریم

  • ۰
  • ۰

https://static.farakav.com/files/pictures/thumb/01452991.jpg

 درخواست غرامت و محرومیت؛ پرسپولیس به پای شجاع می‌پیجد!

به گزارش “ورزش سه”، ماجرای گلایه شجاع خلیل زاده از مدیران وقت پرسپولیس از پیش از سفر این تیم به قطر برای انجام دیدارهای لیگ قهرمانان شکل گرفت؛ جایی که مدافع سرخ‌ها با اشاره به تغییرات دریافتی در این باشگاه که او را حتی در بین 11 نفر ابتدایی تیم در بالاترین دریافتی قرار نمی‌داد، اعتراض خود را اعلام کرد. با همه این گلایه‌ها و رفت‌وآمدهای شجاع به ساختمان باشگاه برای این موضوع، در نهایت او به نتیجه نرسید تا تیم در طبق قراردادش در سفر به قطر همراهی کند و آنجا نیز با نمایشی موفق خصوصا با ثبت دو گل، سهم زیادی در صعود تیم داشته باشد. اعتراض دوباره شجاع از زمان بازگشت تیم به تهران شکل گرفت و او در همان فرودگاه دوحه، موج اعتراض خود را تنظیم کرد و البته چندی بعد با انتشار فیلم‌هایی از مدیرعامل وقت باشگاه (مهدی رسول پناه) در اشاره به برخی اتفاقات رقم خورده این قضیه، ماجرا تغییر کرد. پادرمیانی نفراتی در این میان همچون علی کریمی و کریم باقری و ... هم بی نتیجه ماند و در نهایت شجاع عزم حضور در فوتبال قطر و امضای قرارداد با الریان را کرد.

 پایان یک سکوت؛ آل‌کثیر: فقط خدا قاضی است

با محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر، او اکنون به دنبال ایجاد شرایطی است تا بتواند با انگیزه و توان فنی قبلی شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد.به گزارش “ورزش سه”، آل کثیر که با انگیزه زیادی به جمع سرخپوشان اضافه شده بود و توانسته بود با نمایشی فوق تصور، سهم زیادی در صعود سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ایفا کند، بعد از شادی گلش برابر پاختاکور‌ ازبکستان در اتهام نژادپرستی قرار گرفت. موضوعی که باعث شد ساعاتی پیش از جدال با النصر در نیمه نهایی این رقابت با محرومیت از همراهی پرسپولیس مواجه شود. در ادامه این بازیکن با توسل به استیناف نیز نتوانست از محرومیت خود بکاهد و اکنون دور از تیم و در سودای بازگشتی دوباره، تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند.امیرحسین خیرخواه اینبار در باشگاه بدنسازی به سراغ این مهاجم محروم رفته و از شرایط وی در روزهای سختی که دنبال می‌کند، گزارشی تهیه کرده و صحبتی کوتاه نیز با او داشته است.


آل کثیر که از چندی پیش و با اطمینان از محرومیت خود، فارغ از تمامی حواشی‌ها تمرینات اختصاصی خود را از سر گرفته، طی چند روز اخیر گزارشی از این انرژی و انگیزه خود را در صفحه شخصی‌اش به نمایش درآورد. اتفاقی که باعث شده تا اکنون هواداران نیز با انرژی مثبت خود، در انتظار بازگشت آل کثیر باشند. مهاجم سرخپوشان درباره این شرایط اینطور می‌گوید: بعد از آن محرومیت، یک هفته‌ای است که تمریناتم را ادامه می‌دهم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • holder seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی