سرعت

قراره مطلب جذاب رو باهم بخونیم و کلی چیز یاد بگیریم

سرعت

قراره مطلب جذاب رو باهم بخونیم و کلی چیز یاد بگیریم

  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن روبیکا – Rubika یکی از محبوبترین های اندرویدی می باشد که کاربران با استفاده از آن هزاران برنامه و بازی موبایل را به صورت یکجا برروی موبایل خود خواهند داشت. با دانلود روبیکا تمام نیاز های کاربر اعم از نصب بازی و برنامه، تماشا و دانلود فیلم و سریال، خدمات پرداخت قبض و کارت به کارت و… برطرف خواهد شد. اگر قصد دارید به صورت یکجا چندین ابزار و امکانات مختلف را در گوشی خود داشته باشید در ادامه می توانید نصب روبیکا را از سایت ایران دانلود انجام دهید. امروز نسخه روبیکا آیفون را نیز برای شما همراهان ایران دانلود آماده نصب کرده ایم.

همچنین شما با دانلود روبیکا اندروید می توانید تمام برنامه ها و پخش تلویزیونی را به صورت آرشیو شده مشاهده کنبد. روبیکا دارای دسته بندی های مختلف از برنامه ها، فیلم ها، موسیقی و دیگر محتوای متنی و تصویری میباشد.
قابلیت هایی که با نصب و آپدیت روبیکا اندروید در اختیار خواهید داشت

    دنیای فیلم و سریال: می‏توانید به دنیایی از فیلم و سریال و برنامه ‏های مورد علاقه خود بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید.
    خدمات پرداخت: امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبض، خرید شارژ و سایر خدمات ارزش افزوده‏ مالی مثل مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و …
    شبکه تعاملی: می‏توانید از طریق موبایل خود با برنامه‏های تلویزیونی در تعامل باشید.
    دنیای موسیقی: به دنیایی از موسیقی با بهترین کیفیت دسترسی دارید و می توانید لیستی از آهنگ های مورد علاقه خود ایجاد کنید.
    دنیای آموزش: آموزش الکترونیکی، دسترسی به منابع ، محتواهای گسترده آموزشی و …
    برنامه های تلویزیونی: امکان انتخاب ترتیب پخش برنامه‏ ها یا توقف و پخش مجدد آنها را داشته و همچنین می‏توانید از مشاهده برنامه ‏های پخش زنده اینترنتی تلویزیونی لذت ببرید.

برای دانلود برنامه اندروید به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۱/۰۲
  • holder seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی