سرعت

قراره مطلب جذاب رو باهم بخونیم و کلی چیز یاد بگیریم

سرعت

قراره مطلب جذاب رو باهم بخونیم و کلی چیز یاد بگیریم

  • ۰
  • ۰

کلاب هاوس ( Clubhouse )، عنوان اپلیکیشنی است که این روز ها سرتیتر اخبار مربوط به اپلیکیشن ها و برنامه های نوظهور را به خودش اختصاص داده است. شما با دانلود کلاب هاوس این امکان را خواهید داشت تا از امکان چت صوتی بهره مند شوید. کلاب هاوس در اپریل 2020 راه اندازی شد و تا کنون توانسته است از 2 میلیون کاربر فعال برخوردار شود. در حال حاضر این اپلیکیشن نوظهور ارزشی معادل 1 میلیارد دلار دارد و پیش بینی می شود این رقم به بیشتر از این ها برسد.

در گذشته اگر شما خواهان استفاده از یک شبکه اجتماعی خوب و قدرتمند بودید، ما دانلود واتساپ و یا دیگر شبکه های اجتماعی نظیر ایمو، اینستاگرام و یا حتی دانلود اسلک را به شما پیشنهاد می کردیم اما فاکتوری که کلاب هاوس را نسبت به دیگر شبکه ها و شبکه های اجتماعی متمایز می کند این است که در این برنامه پیامی در قالب متن، عکس و ویدیو رد و بدل نمی شود بلکه ماهیت این برنامه تا حدودی شبیه به اپلیکیشن های پادکست دارد، مثلا اگر شما قصد شنیدن کتاب های صوتی را داشتید ما دانلود طاقچه را به شما توصیه می کردیم اما تفاوت اصلی کلاب هاوس با برنامه های دیگر این است که به شما این امکان داده می شود تا از دایر کننده ی گفتگو درخواست کنید شما را بپذیرد و در صورت پذیرش می توانید به پرسش و پاسخ با شخص در حال گفتگو بپردازید.

دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس جدید که خیلی زود توانست پله های ترقی را طی کند، که البته حضور و حمایت افراد سر شناسی همچون: ایلان ماسک، دریک، کانیه وست و… در این رشد و تعالی بی تاثیر نبوده و نیست. ماهیت اپلیکیشن کلاب هاوس تا حدودی مشابه به یک رادیوی آنلاین یا پادکست است چرا که شما در این برنامه نه امکان آپلود عکس و فیلم را دارید و نه اجازه ی دانلود آنرا. تنها جایی که در اپلیکیشن کلاب هاوس می توانید عکسی را بارگذاری کنید پروفایل خودتان است! Clubhouse در ابتدا برای سیستم عامل های ios طراحی و عرضه شد و با توجه به بازخورد خوبی که توسط کاربران کسب کرد، توسعه دهندگان این برنامه در صدد آن بودند که نسخه ی اندروید این برنامه را به بازار عرضه کنند این مهم خیلی زود اتفاق افتاد و اپلیکیشن کلاب هاوس برای اندروید طراحی و عرضه شد اما به دلیل مشکلات امنیتی ای که برای این برنامه پیش آمده بود، در حال حاضر دانلود Clubhouse برای نسخه های اندرویدی امکانپذیر نمی باشد و به محض رفع مشکلات موجود، لینک دانلود این برنامه اندروید در سایت ایران اپ قرار می گیرد.

  • ۰۰/۰۱/۱۰
  • holder seo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی