سرعت

قراره مطلب جذاب رو باهم بخونیم و کلی چیز یاد بگیریم

سرعت

قراره مطلب جذاب رو باهم بخونیم و کلی چیز یاد بگیریم

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر طلاق کیمیا علیزاده از همسرش در آلمان،کیمیا علیزاده مدتی است که به آلمان مهاجرت کرده است . این مهاجرت که با حواشی بسیاری همراه بود از همان ابتدا عاملش همسر کیمیا علیزاده تلقی می شد و گفته شده بود که این بانوی ورزشکار با تشویق همسرش قید زندگی در ایران را زده است.

طلاق کیمیا علیزاده صحت دارد ؟

اخیرا خبری منتشر شد که حاکی از آن داشت که کیمیا علیزاده این ماجرا را مطرح کرده و گفته که همسرش او را پل قرار داده است و به نوعی فریب او را خورده که به آلمان مهاجرت کرده است و اکنون کیمیا قصد جدایی از همسرش را کرده است.

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام-سی

Instagram نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید است.با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.دانلود اینستاگرام اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا توانسته با امکانات بی نظیر خود محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی کسب کند.

برنامه اینستاگرام و برنامه واتساپ محصول شرکت فیسبوک هستند. فیسبوک در چند سال گذشته واتساپ و اینستاگرام رو خریداری کرده است.از نکات جالب این برنامه ، وجود افکت های بسیار جذاب آن از جمله افکت های قدیمی مانند افکت های WILLOW و INKWELL و افکت دهه هفتادی! یا افکت های بسیار دیدنی دیگر مثل Earlybird ، Hudson یا Sutro و… و یا امکان ایجاد حاشیه های مات دور عکس و بسیاری از امکانات بسیار جالب دیگر است که اینستاگرام را به محبوب ترین شبکه اجتماعی عکس تبدیل کرده است.

  • holder seo